ارتش آمریکا، مسئول کشتار غیر نظامیان در عراق و سوریه

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



به نقل از سحرنیوز در اخبار بین الملل : 

روزنامه نگاران آمریکا، پنتاگون را مسئول حملات هوایی و کشتار غیرنظامیان در سوریه و عراق طی چند ماه گذشته اعلام کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ گروه «ایر وارز» که متشکل از تجمعی از روزنامه نگاران آمریکایی است، وزارت جنگ آمریکا را مسئول حملات هوایی و کشتار غیرنظامیان در سوریه و عراق طی چند ماه گذشته دانست. این گروه آمریکایی معتقد است تعداد قربانیان غیرنظامی حملات هوایی ائتلاف آمریکایی از مرز هزار و نهصد تن گذشته است.

آمریکا در حالی به کشتن دهها غیرنظامی در حملات هوایی اش در ماههای گذشته در سوریه و عراق اعتراف کرده است که سازمانهای بین المللی تعداد واقعی قربانیان را بسیار بیشتر دانستند.

اعتراف جدید ائتلافی که آمریکا فرماندهی آن را بر عهده دارد از کشته شدن دهها شهروند غیر نظامی در عراق و سوریه در پی حملات هوایی این ائتلاف پرده برداشت. ائتلاف آمریکایی در بیانیه ای اعتراف کرد که در حمله ای هوایی در ژوئیه گذشته مطابق با بیست و هشتم تیرماه، بیست و چهار غیر نظامی را در شهر منبج در شمال سوریه به قتل رسانده است. این ائتلاف همچنین به کشته شدن پانزده غیرنظامی در پی هدف قرار دادن منطقه ای پرجمعیت در یکی از مناطق سوریه اعتراف کرد.

در عراق نیز هشت غیرنظامی در حمله ای در بیست و دوم اکتبر گذشته مطابق با اول آبانماه، کشته شدند که باید این تعداد را به چهار هزار نفری اضافه کرد که بر اساس آمارهای سازمان ملل در ماه نوامبر گذشته در اثر عملیات های تروریستی در عراق کشته و زخمی شدند.

ائتلاف آمریکایی کشته شدن این غیرنظامیان را در هفت حمله هوایی از ماه مارس تا اکتبر گذشته به دلیل خطای غیر عمدی توجیه کرده است.

 

گروه «ایر وارز» که تجمعی از روزنامه نگاران آمریکایی است و اطلاعات خود را با استناد بر منابع محلی منتشر می کند، وزارت دفاع آمریکا را مسئول حملات هوایی و کشتار غیرنظامیان دانست، همچنین این گروه اعتقاد دارد که تعداد قربانیان غیرنظامی حملات هوائی ائتلاف آمریکایی از مرز هزار و نهصد تن گذشته است.

پیش از این گزارش های رسانه ای و بین المللی زیادی اعلام کرده بودند که حملات هوایی ائتلاف به فرماندهی آمریکا از زمان آغازش در نوزدهم سپتامبر ۲۰۱۴ به کشته و زخمی شدن صدها تن منجر شده است.

سازمان عفو بین الملل نیز آمریکا را متهم کرده بود که احتیاطهای لازم و کافی را برای کاهش زیانها و جلوگیری از کشته شدن غیرنظامیان در نظر نمی گیرد و همچنین گفته بود که آمریکا حملاتی تصادفی و غیر دقیق ترتیب می دهد.

ناظران بر این باورند که تعداد دقیق قربانیان بسیار بیشتر از آن چیزی است که واشنگتن و متحدانش اعلام کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : جمعه 12 آذر 1395 ساعت: 19:52 ا نویسنده : امین پارسیان ا
برچسب‌ها: ارتش آمریکا، مسئول کشتار غیر نظامیان در عراق و سوریه

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: